fredag 7. mai 2010

Slik begynner en fin dag

Allerede idag lå det en pakke fra 123knit i postkassen når jeg våknet etter nattevakten!!! 3 dager siden jeg bestilte. Fantastisk.

4 nøster Reggae Ombre fra Schoppel-Wolle i regnbuefarger, ett nøste 123 Luna Wool i rød (har planer om å strikke julesokker som skal toves av dette) og to nøster Indiecita alpakka i hhv brunt og turkis. Reggea Ombre kan også toves, men jeg lurer på om ikke det skal bli en skikkelig gla' jakke til Theodor. Vi får se. Det kommer langt ned på listen...

Som om ikke det var nok kom endelig det siste nummeret av Simply Knitting også. Jeg har kjøpt det på min lokale Narvesen tidligere, men har startet å abonnere på bladet via http://www.myfavouritemagazines.co.uk/ og med det sparte jeg utrolige 900 kr i året. Man får riktignok bladet en uke eller to etter at det dukker opp i butikken, men hva gjør vel det? De har forøvrig mange andre blader også (fotoblader, interiørblader, hekleblader etc etc). Dagens reklame eller dagens tips - du bestemmer selv.

Nå skal jeg slappe av litt, før jeg henter den håpefulle i barnehagen. Og så er det bare noen timer før jeg skal se Dagfinn Lyngbøs show Evolusjon på kulturhuset. Jeg gleder meg!

Med andre ord: En fin dag! Og det ønsker jeg deg også; en fin dag.

4 kommentarer:

  1. Så fine nøster. Gleder meg til å se hva du får ut av de:-) Smart å abbonere på bladet istedet for å kjøpe det på Narvesen. Takk for tipset! Ønsker deg en fin fredag og kos deg på show:-)

    SvarSlett
  2. Kos deg på show! Og god helg!

    SvarSlett
  3. Merete Nicolaisen7. mai 2010 kl. 20:37

    Jannike, æ fikk også garnet mett fra 123knit idag :)
    Har foreløpig ingen konkrete plana om ka æ ska lage, men uansett så havne d langt ned på mi lista også! Fortsatt go helg :)

    SvarSlett
  4. Det er kjapp levering på 123knit! Bestilte på torsdag, håper det kommer i morra! Men det er ingen hast, tenkte å strikke plagget du foreslo her inne av garnet jeg fikk av deg, før jeg begynner på rosa babysett! =)

    Gleder meg til å se hva du får ut av garnet som du har fått i dag =)

    SvarSlett

LinkWithin