tirsdag 4. mai 2010

Salg på garn - 123.knit

Den danske garnbutikken (på nett) 123knit.com har jubileumssalg på diverse garn nå - og jeg har bestilt 4 nøster med Reggea Ombre i fantastiske regnbuefarger og noen nøster med Indiecita alpakka i brunt og turkis.

Prisene hos 123knit.com er gode og har et stort utvalg av flotte garn - bl.a har de New Zealand lammeuld i mange vakre farger som erstatter 2-tråds nøstebarn og Askeladden (som brukes i de fleste Nøstebarn-oppskriftene) - til en brøkdel av prisen (36 dkr). Eller manges favoritt, Peruvian Highland Wool til fornuftige 13,60 dkr.

Det som er så fint med 123knit.com er at prisene er oppgitt i danske kroner, med dansk moms, men når du legger inn leveringsadresse i Norge fjerner de den danske momsen slik at prisen blir enda hyggeligere. Husk bare på 200-kroners regelen for kjøp fra utlandet (her hos oss sjekkes ALL post og det er ikke morsomt med fortollingsavgift).. Frakten er heller ikke avskrekkende: 35 dkr (og frakt inngår ikke i de 200 kr du kan kjøpe for: Det er varene som ikke kan overstige 200 kr).

Nuvel, det var dagens tips. Nå skal jeg lage middag til mann og barn før jeg atter en gang skal tilbringe nattens timer på jobb.

5 kommentarer:

  1. tak for tips, er nå endda mere garn rikere, å endda flere penge fattigere.

    Å så fikk jeg gratis forsendelse.... greit å bo i dk;)

    Gleder meg til å se hva du skal strikke.

    SvarSlett
  2. Joho, garnshopping, her kommer jeg! Takk for tipset! (o:

    SvarSlett
  3. Jeg kan nå lett rødmende opplyse at 1000 g garn er på vei til en postkasse svært nær meg... Uæææææ! Jeg som inbildte meg selv at jeg var god til å strikke med garn fra eget lager... Ser ut til at jeg skal fortsette med det i lang tid framover!! (o:

    SvarSlett
  4. Hahaha.. Ja, det er lett å bli revet med når det bare er å klikk-klikketi-klikk oppi handlekurven. Og så er det jo så mye farger. Og så er det jo lurt å ha mange, sånn i tilfelle... Jo, jeg kjenner meg igjen. Nuvel, 400 g er på vei over polarsirkelen også :-D

    SvarSlett
  5. Merete Nicolaisen5. mai 2010 kl. 09:57

    Jannike, tusen takk for tipset. Nu har 123knit fått en kunde tel :) Må innrømme at æ har flere ordra inne der nu, men har delt de opp sånn at hver ikkje overstig NOK200.
    Dumme dumme tollregla!

    SvarSlett

LinkWithin