lørdag 29. mai 2010

Dagens fangst

Theodor i ny sixpence fra Urban Elk

Vi er alene hjemme, Theodor og jeg, Han er nemlig på helgevakt. Så etter litt lek ute satt vi oss i Vovvon (nå kan du jo gjette merket på bilen) og kjørte mot byen (Harstad-byen).

Mine nye, beige Calou tresko. Kjempegode å ha på foten - gjenstår å se om jeg vrikker foten like mye som jeg gjorde når jeg var liten og hadde røde tresko...

Vi koste oss stort, spiste lunsj på Jordbærpikene og danset litt til musikk på torget. Og så kjøpte vi sykkelpumpe og fotball på G-sport (første til meg/oss og siste til Theodor). Og et par beige Calou tresko på Hjerterom (de var til meg...). Og så kjøpte vi six-pence fra Urban ElkLykke og Lukas (til Theodor).

Og da vi var mette på mat og inntrykk kjørte vi hjem til bygda vår og sovnet begge to. En fin dag.

4 kommentarer:

  1. For en vellykket shopping! Stilig sixpence til Theodor og veldig fine sko til mor:-)

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. For en kjekk tøffing med ny lue! De treskoene dine ble jeg kjempemisunnelig på. Rålekre =)
    Nyt søndagen også..

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en fin dag!! Så kjekk liten kar!! Å wow kjempe flotte tresko......heldige deg!!!

    Nyt dagen.

    SvarSlett
  4. Høres ut som en nyyyyyyyyydelig dag! :)

    SvarSlett

LinkWithin