tirsdag 11. mai 2010

Dagens gla'melding

Dagens gla'melding kom fra IKEA idag - sofaen kommer FØR planlagt levering. Vi var blitt forespeilet at sofaen skulle komme 3. juni, men så ringte de fra IKEA idag og sa vi kunne få den allerede 20. mai. Hurra!!!

Så nå har jeg hevet meg rundt og lagt ut gammelsofaen og stol på Finn.no.

En epoke i livet er definitivt over når jeg nå også har lagt ut min Le Corbusier LC4 (kopi vel og merke) på Finn.no - liggestolen som jeg kjøpte når jeg var ung og singel i Tigerstaden. Den er vakker, men ikke særlig praktisk. Akkurat nå, og i overskuelig fremtid, er det andre ting som opptar plassen der den kunne ha stått: Leker, leker og atter leker.

1 kommentar:

  1. Jeg har ofte sett med misunnelige øyne på alle interiørbloggene som viser frem fine, hvite og ikke minst ryddige hjem. Selv har jeg slått meg til ro med at så lenge vi har to små, så må dette ønskehjemmet vike plassen :)

    Gratulerer med ny sofa!

    SvarSlett

LinkWithin