søndag 13. mai 2012

Regntøy til begjær

Ugly Childrens Clothing er i vinden som aldri før og mottar priser "i hytt og pine". Siste skudd på deres designstamme er regntøyet Camo med hhv gress- og småsteinprint. Jeg har falt hardt for det med gresstrykk - og det før jeg hadde fått sett det på ordentlig.
Regtøyet Camo Gravel - størrelser fra 1 til 6 år
Jeg var innom barneklær- og interiørbutikken Lykke og Lukas her i Harstad og de hadde fått inn regntøyet - jeg må virkelig si at jeg nå er ENDA mer forelsket. Dette er ikke vanlig regntøy - materialet føltes mer som overtrekkstøy men det er altså et fullverdig regntøy! Settet tåler en vannsøyle på 8.000 og har en rivestyrke på 20.000 på Martindale-skalaen og det er pustende.... Prisen er temmelig stiv (kr 899) men man får jo ganske så unik design og et sett som ikke bare er regntøy (har du flere argumenter som kan brukes overfor gubben, mottas disse med takk).
Det finnes selvsagt matchende gummistøvler. Nuvel, jeg får vel telle på knappene...

1 kommentar:

  1. Nuvel trenger du så mange flere argumenter? Er vel bare å kjøpe og ikke se på prisen :)

    MHV Anita :)

    SvarSlett

LinkWithin