torsdag 24. mai 2012

Bare bambus

Ja takk, ville  jeg svart dersom noen skulle funnet på å spørre om ungene ville ha et plagg fra Tiljamid - designet på Voss. For de er så utrolig fine. Jeg har sansen for klær laget i bambus, materialet puster, er antiseptisk og det er faktisk varmeregulerende slik som ull/silke (og så er det miljøvennlig). At plaggene i tillegg er herlig retro OG babyplaggene har finurlige knappeløsninger som gjør at de varer lenge, gjør det hele bare enda bedre.

Størrelsene går fra baby og opp til 6-8 år. Og dersom du ikke finner noe du liker blant sortimentet men liker stoffet, ja så kan du jammen meg kjøpe stoff i metersvis også, via nettsiden En Stor Rull. Forøvrig mye fint på den siden og... Så da er du tipset, sånn om du ikke allerede har fått øynene opp for merket.


Siden ungene (enda) ikke har plaggene, har jeg frekt og freidig lånt Tiljamids egne bilder.

1 kommentar:

  1. Sikler på disse jeg også :)
    Står høyt på ønskelista for 1 årsdagen

    Ha en super dag

    Martine

    SvarSlett

LinkWithin