mandag 7. mai 2012

Cupcakes på en mandag

Jeg MÅTTE lage cupcakes i dag. Av tre grunner:
  1. Jeg måtte prøve den nye Philadelphia-osten med melkesjokolade  
  2. Postmann' med en pakke fra Etsy-butikken TheBakersConfections  
  3. Jeg skal ha barseltreff i morgen. 
Tre vektige og viktige grunner - sammen og hver for seg.

Som sagt så gjort. Jeg laget en versjon av Red Velvet Cupcakes med sjokoladeostekrem på toppen. De ble veldig gode.... Jeg brukte denne oppskriften som basis, unnlot å ta i rødfarge og brukte altså den nye melkesjokoladeosten fra Philadelphia, i stedet for naturell.
Mye ostekrem med ny tipp til sprøyteposen
Jeg likte godt utseendet ostekremen fikk ved å bruke stor, rund tipp - men jeg må advare: Det går med mye krem og jeg fikk slett ikke nok krem til alle muffinsene. Jeg kjøpte forøvrig tippen hos TheBakersConfections også - sammen med de fine, gule muffinsformene og sprinklene. Raskt levert og god service - anbefales.

Ha en fin mandag - med eller uten cupcakes (for dette er ikke muffins - til det er de ALT for søte)

3 kommentarer:

  1. Ååååå!! De så da utrolig deilige ut! Etter å nettopp vært på joggetur synes jeg at jeg kunne smakt litt på de der!!

    SvarSlett
  2. Vet du, sjokoladen ser veldig ut som en saftig hundebæsj! MEN en herlig en da! Herregud jeg fikk lyst og lage muffins nå da... :D

    SvarSlett

LinkWithin