søndag 20. mai 2012

Har laget en.. hårspenneholder

Siden vesle Anna har fått så mange hårspenner har det meldt seg et problem: Hvor og hvordan skal disse spennene oppbevares?
Alle materialer hadde jeg  liggende
Jeg søkte på nett (både på Epla og på Etsy) og fant flere forskjellige varianter, men ingen var riktig slik jeg hadde tenkt meg. Så jeg lagde min egen. Og jeg er kjempefornøyd med resultatet! Alt materiale hadde jeg liggende i mitt rikholdige hobbylager: Filt i masse farger fra Panduro, bånd fra scrapbooking-skuffen(e), litt tekstillim, fyll fra en utdatert pyntepute og min trofaste symaskin. Det var duket for litt alenetid for meg og symaskinen.
I bruk på badet - fungerer fint som uro for den vesle frøkna også, den henger over stelleplassen
Hvordan oppbevarer du hårspennene til din lille frøken (evt deg selv)? Og apropos søm: Har du meldt deg på den fin-fine give away'en med sømpakke?

4 kommentarer:

  1. Det må jeg si den var bra flott :)Kjekk med oppevaring :) Bruker du den til uro også?

    Anita

    SvarSlett
  2. Hei! For ein utruleg fin blogg du har! Her var det mange innlegg eg måtte fordjupe meg i! Likte veldig godt klemmeskya di, den var både fin og lur. Her kjem eg innom oftare!

    SvarSlett
  3. Kjempesøt denne var! Jeg bruker en silkesløyfe til å klemme spennene på, mye lettere å få oversikten om hvilke spenner som passer best til hvilke antrekk, og det liker vi (jeg) ;) Ha en god kveld!

    SvarSlett
  4. Den var aldeles nydelig! Du er så flink ♥

    Kjempekoselig at du er med på min giveaway! Lykke til i trekningen!

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin