fredag 11. mai 2012

Give away - lue fra Lilleba

****Blogglotteriet er avsluttet - se resultatet her****
Jeg har vært litt fraværende etter at Anna ble født i januar. Faktisk har en milepæl blitt nådd uten at det ble behørig feiret: 100.000 besøkende uten så mye som en liten fanfare en gang. I babyrus er det for meg nå ganske naturlig at det blir en babyrelatert give away!
Dersom du ikke har behov for denne og/eller er mer interessert i strikking er det meget mulig det plutselig dukker opp en mer passende give away snart....

Jeg har skrevet om Lilleba flere ganger - et norsk klesmerke med klær av bambus og bomull. Mykt og deilig. Til store og små. Både Theodor og Anna har Lilleba-klær - og de blir mye brukt. Premien på give away'en er den nydelige luen Joppe med mønster Glansrose i størrelse 3-6 mnd - en riktig søt liten sommerlue med skygge!

Slik får du lodd:
Legg igjen en kommentar her = 1 lodd
Link til give away via egen blogg = 1 lodd (bruk gjerne bildet)

Husk å skrive hvor mange lodd du tar!
Trekning 24. mai!

24 kommentarer:

  1. Grattis! Stilig, men ikke overraskende med mange besøk. Jeg vil gjerne ha et lodd. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  2. jeg ønsker meg ett lodd;)
    Flott og inspirerende blogg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer =) ett lodd på meg, flott merke og en fin blogg du har!

    SvarSlett
  4. herligt. Gratulerer. Ett lodd på meg takk.

    SvarSlett
  5. Gratulerer :)
    Så søt premie.
    Jeg tar 1 lodd.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Ohh! Eg treng ei slik ei til minstesnuppsa. Gratulere med enormt besøkstal!
    1 lodd på meg.

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  8. Den var fin. En sånn trenger minstejenta.
    Tar ett lodd.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  9. Den var søøt! :)
    Tar et lodd jeg :)

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  10. Prøver meg med et lodd :)
    Du har en veldig koselig blogg og leser deg gjerne videre, er gøy å lese alt du skriver om :)
    Trenger ny lue til prinsessa mi og denne var jo bare utrolig søt ^^

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Klærende fra Lilleba er helt supre:):)
    Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd

    SvarSlett
  12. Grattis med så bra tall! :D
    Skjønner godt at tiden flyr avsted med små... Sliter med det samme selv, aner ikke hvor dagene tar veien :o
    Kjempe søt lue du gir bort, så jeg må jo slenge meg med i konkurransen med 1 lodd :)
    Ha en flott kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  13. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  14. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  15. tar 1 lodd :)

    papyk_26@yahoo.com

    SvarSlett
  16. Jeg tar med meg ett lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  17. Trekker ett lodd for denne kommentaren her:)

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg trekker et lodd og krysser fingrene :)

    Rikke Emilie
    rikkewiseth@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne ha ett lodd :) Margrethe (margrethekarijord@gmail.com)

    SvarSlett
  20. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  21. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Hopper innom med en hilsen..
    ( \_/ ) trekker 1 lodd.
    (='.'=) Gratulerer med mange besøkende
    (")_(") & gratulerer med den lille :)
    Varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  22. ja gratulere. Va d så lua ho hadde på sæ i folkeparken? Bi et lodd tel mæ, før æ har desverre ikkje egen blogg;) sisevens@online.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Anna har samme lua, men størrelsen større :-)

      Slett
  23. heihei:) koseli blogg du har :) prøver med et lodd æ ;)

    mvh

    Monika Jansen:)
    (monikaolsen1@hotmail.com)

    SvarSlett

LinkWithin