torsdag 10. mai 2012

Babysvømming og badebleie(r)

Anna og jeg går på babysvømming - akkurat slik Theodor og jeg i sin tid gjorde. Jeg er ikke tilhenger av engangsbadebleier - de blir tunge og vanskelig å få av når de er våte OG det er ikke særlig miljøvennlig. Så Anna har badebleier av stoff.
AppleCheeks badebleie - myk og god, enkel å få av og på (i både tørr og våt tilstand)!
Hun har nå vokst ut av den første badebleien - siden hun er sånn passelig godt over gjennomsnittet stor. Hele tre ganger fikk hun brukt den fine AppleCheeks badebleien, før den måtte erstattes nå. Jeg er veldig fornøyd med AppleCheeks. Jeg ser at det står at de er store i størrelsen, jeg vil nok heller si at de er normale i størrelsen. Fordel at de kan strammes ut og inn ved hjelp av trykknappene, veldig enkle å få av og på! Anbefales. Du får AppleCheeks bl.a her hos EddaBedda til kr 175 (+ frakt). På det første bildet ser du Anna har på seg AppleCheeks på de to øverste bildene - litt dårlig gjort kanskje, siden den her er på de aller ytterste knappene....
Jeg hadde lyst på enda en AppleCheeks bleie men søkte litt rundt og fant badebleien TotsBots via Amazon - den så veldig fin ut og prisen kom på kr 130 (inkl frakt). Jeg kjøpte størrelse 20-35 lbs (9-15 kg). Den er nå behørig testet og jeg må si at jeg er kjempefornøyd. Siden det er borrelås er den enkel å åpne/lukke og den holder seg godt på. Jeg tror nesten at jeg holder en knapp på denne fremfor AppleCheeks! På det første bildet er det TotsBots Anna har på seg på de to nederste bildene - satt kjempefint både foran og bak. Myk og god.

Har du (babyen) prøvd badebleier og hva synes du om den du har prøvd?

PS! Trenger du badebleie i størrelse 3-9 kg? Du kan få kjøpe vår AppleCheeks (farge rød med gult for) - brukt tre ganger. Kr 75 :-D

1 kommentar:

  1. Gjenbruk er tingen, badebleier som kan brukes flere ganger er absolutt å foretrekke fremfor kjøp-og-kast her og :)

    SvarSlett

LinkWithin