mandag 14. juni 2010

2 x Award og evig takknemlighet

En award til deg fordi du inspirerer meg

Jeg har vært så heldig å få to award'er - det er utrolig koselig å få og jeg er evig takknemlig for dette. Tanken på at noen finner inspirasjon og/eller glede her varmer virkelig! Problemet med slike awarder er at man skal sende de videre - i dette tilfellet til hhv 7 og 12 andre. Og det er virkelig så mange fler som fortjener en slik award. Jeg følger MANGE blogger og hver eneste en fortjener awarden - det er jo fordi jeg finner inspirasjon hos de at jeg følger de... Så: Disse awardene er til DEG!!!! Derfor har jeg tegnet min egen lille award (se over) for å understreke det - du som leser inspirerer meg med dine kommentarer.

Denne fikk jeg fra NøøMade. Beautiful blogger award oppfordrer til å fortelle 7 interessante (den store bøygen) fakta om deg selv og så skal den videresendes til syv blogger du blir inspirert av:
  1. Tilhenger av system og orden, men klarer (konsekvent) ikke å følge det opp.
  2. Elsker interiørblader og har til enhver tid MINST tre abonnement gående, pluss to blader som jeg kjøper månedlig (Living Etc og BoligLIV). Jeg har KASSER med interiørblader jeg ikke klarer å skille meg av med, til Hans store fortvilelse. Dersom jeg la sammen alle pengene jeg har brukt på det, ville jeg antakelig brudt sammen i krampegråt.
  3. Har en merkelig innstilling til penger - kan være veldig sparsommelig på visse punkter mens på andre punkt bruker jeg for mye: F.eks liker jeg ikke å betale for strikkeoppskrifter, derfor er Ravelry min beste venn, men en klokke til 16.000,- nei se det, dét er absolutt nødvendig.
  4. Har et fadderbarn fra SOS barnebyer - klarer ikke se på reklamene for slike organisasjoner uten å felle en tåre - er nå i ferd med å få ENDA et fadderbarn.
  5. Betaler min skatt med glede - duverden så godt vi har det i dette landet. Selv om det jo er en hel del som føles urettferdig og burde vært endret - dettarvienannengang.
  6. Notorisk garnshopper - og i det siste også stoffshopper, før det igjen: scrapbooking-shopper - har alt for mye garn og ting av de to sistnevnte og alt for liten tid. Men når jeg står der med en lekker farge/kvalitet i hendene klarer jeg ikke la være.....
  7. Har en haug med søsken: Hel- (kun én), halv- (fire) og stesøsken (én). Heldige meg!

Og som om ikke det var nok har jeg fått en award fra Lillis verden - denne fikk jeg for noen måneder siden og samvittigheten har gnaget siden...

Solskinns-awarden gis til bloggere som inspirerer andre bloggere, både positivt og kreativt. Reglene er som følger:
1. Legg ut bildet på din blogg
2. Gi awarden videre til 12 bloggere.
3. Link til dine mottakere i innlegget.
4. Gi dem beskjed at de har fått denne awarden ved å legge igjen en kommentar hos de.
5. Del på gleden og link til personen du fikk awarden.


Jeg hopper altså over det å gi awarden videre til spesifikke bloggere - dere fortjener de alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Vel fortjent! Og enig med det med skatt. La oss slå et slag for skatt :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Vel fortjente awarder! Og du er bare helt rå til å tegne! Skulle ønske jeg kunne tegne...

    SvarSlett

LinkWithin