torsdag 29. oktober 2009

Levering fra den store blå og gule kjempen..

Da var endelig dagen her for levering av varer fra IKEA, og hjelpes meg det var en del varer som kom.. Vi hadde bestilt ikke mindre enn 6 garderobeskap (det er maange deler det - skrog, hengsler, hylleplater, fronter), to bokhyller, 6 kommoder (!) og en hel haug med knotter og håndtak. Merkelig at det absolutt ikke er NOE problem at varene er flatpakket når jeg bestiller varene, men så når de kommer så skulle jeg ønske at jeg heller hadde kjøpt noe som var ferdig montert. Merkelig. Det skjer hver gang.


Akkurat nå skrur jeg sakte men sikkert sammen fire av kommodene - jeg er forkjølet så det er stadige pauser med snørsnyting og te-drikking. Men det går da fremover, så langt er én kommode oppe. De fire kommodene skal etterhvert romme alt av hobbyting - garn, filt, stoffer, lim, papir.. det meste. Det er 80 cm brede og 100 cm høye MALM kommoder - de er kjempefine og rommer en hel haug (håper jeg). Jeg fikk litt hjelp av verdens fineste lille snekker, helt til tålmodigheten til mor tok slutt og han ble sendt hodestups ut i stua til far (som lå på sofaen).

Forhåpentligvis kan jeg legge ut bilder av ferdig resultat meget snart :-D

Så får det heller være at alle de andre varene ikke kommer til å bli skrudd sammen på en stund - der må jeg nemlig også pusse opp rommene de skal inn i :-/ (men da skal gubben ikke få lov til å sove på sofaen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin