torsdag 29. oktober 2009

2010 kalender

Kalender fra Amy Soczka - finn henne på Etsy her

Vi nærmer oss ubønnhørlig årsskiftet - nytt år = ny kalender. Jeg synes ærlig talt ikke kalendre er spesielt fint, og her i huset har vi en stygg ensides kalender hengende på kjøleskapet der alle vaktene våre står. Men så kom jeg over en utrolig vakker kalender på Design*Sponge fra Amy Soczka - hun har selvsagt en Etsy-butikk, og fra der var ikke veien lang til å søke på andre kalendere... Og nok en gang åpenbarte Etsy en helt ny verden for meg. Tenk at det finnes så mye fint, tenk at det finnes så mange kreative mennesker på vår lille klode...

Eller hva med denne deilige varianten her? Passer kjempegodt på mitt kjøkken og på de aller fleste barnerom.

Story By Mia - finn henne på Etsy her.

Og for de synes at hele greia med "Keep Calm and Carry On" har tatt litt av, så finnes denne artige vrien. Selv liker jeg fortsatt "originalen", men flirte godt av de ulike månedene her.

Keep Calm and Carry Spoof - du finner den i denne Etsy-butikken.

Og enda har jeg bare skrapt overflaten.. Prisene er overkommelige og du kommer innenfor 200 kr som er tollgrensen (200 kr grensen er for selve varen - frakt er ikke avgiftsbelagt). En artig julegave? Det er i hvertfall ikke noe som hvem som helst har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin