lørdag 31. juli 2010

Norsk design - Scandinavian Surface

I serien Panel piece kan man ha enkeltpaneler, eller sette sammen flere like (eller som her ulike) paneler
Jeg har ikke fått øynene opp for den norske, Bergensbaserte designfirmaet før; Scandinavian Surface, før jeg kom over en artikkel i svenske (!) Hus & Hem. Men jeg må si at jeg liker det jeg ser! Firmaet ble startet i 2003 og består av fire designere med bakgrunn fra Kunsthøgskolen i Bergen. Se forøvrig denne artikkelen fra Aftenposten, fra februar i år i forbindelse med Stockholm Furniture Fair.

'Black Beech', 405x270 cm, veil. pris: NOK 2899,00 inkl. frakt, lim og monteringsanvisning
I tillegg til en rekke varianter av tapeter, har de også vesker, brett, kort, bilder, puter og smykker. Du får, bl.a., kjøpt produktene på deres egen nettbutikk, tapetene kan kjøpes direkte fra deres produsent, Photowall.
Porselensbrosjen 'Sneen har dalet' til kr 145

'Rhubarb, indigo blue' - størrelse 405x270, veil. pris 2890 kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin