fredag 30. juli 2010

Nytt sengetøy fra Ferm Living til junior i hus

Theodors nye sengetøy, Robot bedding, fra Ferm Living
Siden jeg så sengetøyet Robot bedding juniorFerm Living's nettsider, har jeg visst at jeg måtte ha det... Og nå er det endelig i hus. Fordelen med lokale butikker er at man faktisk kan ha en viss påvirkning, og fantastiske Lykke og Lukas tok inn Ferm Living på forespørsel. Etter en liten ventestund er sengetøyet nå på plass og det er like flott som jeg forestilte meg.

Det finnes puter i serien også!
Dynetrekket har glidelås, noe som er veldig praktisk - MEN putetrekket viser seg å ikke være i juniorstørrelse (40x60 cm): Størrelsen er trolig som en babypute (35x40). Det sto ikke noe om det på nettsidene, så det kom som en "overraskelse". Når det er sagt, stappet jeg bare puten til Theodor inn i trekket - så nå er den litt tykkere enn han vanligvis er vant med. Gikk fint det også... og han sover som regel uten hodepute uansett.

Dersom du er så uheldig at du ikke bor i nærheten av Harstad sånn at du ikke kan kjøpe det hos Lykke og Lukas (sjekk denne artikkelen om butikken fra bladet Mamma), kan jeg røpe at du får sengetøyet i nettbutikken til 2iSpann også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin