fredag 30. juli 2010

Pip Studio *sukk*

Jeg har kjøpt bursdagsgave..... og ville vel egentlig hatt det selv: Kopper fra Pip Studio. Og skål. Mønsteret heter Early Bird og er fantastisk søtt. Jeg kjøpte de hos Hjerterom her i Harstad, men du finner de på flere nettbutikker (bl.a Cornelias hus, som også har butikk i Trondheim).

Det er imidlertid verdt å notere seg at de ikke kan vaskes i oppvaskmaskinen. Men hva gjør vel det? Prisen på serviset (kr 99/kopp og 129/bolle) gjør at det ikke er verdens undergang om litt av forgyllingen forsvinner. Kanskje kan man hevde at det er litt sjarmerende med slitasje?

Det finnes utrolig mye i serien (ta en kikk på nettsiden for sikling og inspirasjon).

Selv hadde jeg ikke sagt 'nei takk' til tapeten i Early Bird-serien. Eller noen av de andre tapetene, for den saks skyld.
Ta en kikk på nettsiden deres for å se det fantastiske utvalget - så vidt jeg kan se finnes det ikke noen nettbutikker i Norge MEN de har tapetene på Eske i Oslo, og de sender varer.
TILFØYING: De har tapetbok hos Hjerterom - og kjenner jeg disse jentene rett så sender de også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin