fredag 22. juni 2012

Takkekort

Jeg har bestilt takkekort etter dåpen - etter to dager lå de i postkassen. Rask levering - hvilket det har vært de tre andre gangene jeg har bestilt fra Optimalprint. Og også denne gangen er jeg superfornøyd. Det er masse ulike design å velge mellom, du kan også lage ditt helt egne design - denne gangen valgte jeg ekstra fin papirkvalitet (matt premium) som gir en kjempefin, matt overflate med litt tekstur.

Dersom du trenger kort - takkekort, julekort, innbydelser etc - kan du bruke rabattkoden 727803 så får du 50 kr i rabatt (legges i et eget felt i handlekurven ved betaling). For ordens skyld: Jeg er ikke sponset, bare så fornøyd at jeg vil spre det glade budskap.


1 kommentar:

  1. Så flotte takkekort...
    Jeg skal selv bestille takkekort, så takk for tipset:)

    Ha en fin St.hans helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett

LinkWithin