mandag 28. september 2009

Og haugen med garn vokste igjen...

Etter å endelig å ha blitt kvitt ett nøste i garnHAUGEN tidligere i kveld har jeg nå klart kunststykket å kjøpe nye 11 nøster. Pickles har fått nye farger og jeg måtte bare... Har lenge siklet på det superfine babyteppet deres, På veg helseteppe, og har nå bestilt 7 nøster med Pickles Extra Fine Merino-garn i superfine farger.. At min lille fyr på nesten to år er for stor til et sånt teppe velger jeg å overse. Man kan aldri vite - kanskje kommer det en liten som trenger det engang? Jeg har kjøpt nøster i fargene aprikos, knall kornblomst, magenta, løvsprett, koks, knæsj mint og glamorøs grå. Kule navn?
Og 4 nøster med Pickles Baby Merino i fargen Mokkabønne (klarte faktisk å lese 'møkkabønne' første gangen jeg så det - lurer på om jeg liker dét navnet bedre) for å lage en Kjekkasgenser. Heldige meg skal lage den til en 2-åring og oppskriften for den størrelsen er gratis (tusen takk til Pickles-jentene som er så flinke og snille).
Jaja, nå er det bestilt og ytterligere to ting er herved lagt til på min nå tilsynelatende uendelige strikkeriliste.

30.09.09: Garnet har kommet - allerede! Og kjekkasgenseren er påbegynt :-D

2 kommentarer:

  1. Så fine ting du skal strikke!!!
    Jeg var også innom bloggen deres i går, og så at det hadde kommet nye varer:)
    Godt mulig at jeg hadde bestilt, viss det ikke hadde vært for at jeg noen timer tidligere la inn en kjempebestilling hos nøstebarn...:)

    Her kan det strikkes døgnet rundt i lange tider for å få brukt opp alt som ligger på vent:)

    SvarSlett
  2. åh.. det er så mye fint hos Nøstebarn. Var innom butikken deres i Sandvika forrige helg, kjøpte to luer og sto leeenge og kikket på garnet deres. Før jeg tok til fornuften: Har jo så mye garn hjemme. Ja, du ser hvor lenge det (fornuften altså) varte ;-D

    SvarSlett

LinkWithin