lørdag 14. juli 2012

Stoffhimmelen finnes - på Dverberg

Man kan komme til himmelen her i nord også. Nærmere bestemt stoffhimmelen. For noen år siden la stoffbutikken "Adly Bergan" ned her i Harstad. En butikk landskjent for IKKE å ha salg og å ha stoff fra åpningsdagen på rull fortsatt. Når de la ned, kjøpte teatergruppen Teaterklubb '81 fra Dverberg (Andøya) opp stofflageret og hver sommer har de utsalg kalt Adlys Eventyrsalong. Hver lørdag i juli og første lørdagen i august (kl 10-14).

Det er MYE stoff. I alle mulige farger og teksturer. I bomull, akryl, polyester, ull og det som værre er. Jeg kjøpte kun bomullstoff. I herlig retromønstre. Ekte vare. Prisene er forøvrig ikke retro, så de skal brukes med andakt.

Ha en himmelsk aften, med eller uten stoff


Apropos søm: Har du husket å melde deg på min lille sommer-give-away?

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det høres ut stoffhimmelen det der, ja! Jeg savner Larsen & Lutken i Oslo, som var den største for 20-30 år siden. Stoff på nett blir liksom ikke det samme - man må KJENNE på stoff også, synes jeg! Ellers er jeg enig i at det er bomull som gjelder! God søndag til deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

LinkWithin