mandag 20. desember 2010

Fantastiske sømmønstre - alldeles gratis


Jeg følger bloggen Homespun Thread og nå har hun, i en begrenset periode, lagt ut alle sine 29 sømmønstre i butikken hennes gratis. Javisst, gratis. Den eneste "haken" er å bli følger - og det er da overkommelig, særlig med tanke på hvor kreativ og flink hun er.

Jeg elsker mønstrene hennes - fantastisk søte!! De trenger vel ingen nærmere introduksjon enn bildene......

Så nå vet jeg hva jeg skal gjøre over jul - når stressnivået er stabilisert og nyttårsfreden har senket seg.

Og helt til slutt: Et YAY! fra meg - jeg har nemlig fått nøyaktig 100 følgere i dag (både blogger og bloglovin'). En milepæl som bør feires. Over jul. Jeg lover.

1 kommentar:

  1. Jøss, tenk at det finnes slike mennesker rundt oss, som deler av alt som er sitt! Også må jeg jo si at du fortjener hver og en av dine følgere, og at jeg nettopp nå har gitt deg en award :)

    SvarSlett

LinkWithin