torsdag 7. januar 2010

Jeg koker...


Jeg var så "lur" at jeg tegnet et abonnement på Alt om Håndarbeides Strikkemagasin - hvilket viste seg å være alt annet enn lurt.. Bladet er i og for seg bra, men det viste seg å være svært vanskelig å komme igjennom til kundeservice: Jeg forsøkte å bruke kundeservicesiden det informeres om på deres nettside - den viste seg å ikke eksistere. Vel, jeg kom i hvertfall ikke inn de gangene jeg forsøkte. Jeg har ved flere anledninger forsøkt å ringe de (de er åpent 10-14), uten hell. Og jeg har forsøkt å sende de faks, også dette uten hell. Noen e-postadresse er ikke å finne. To av utgivelsene har jeg ikke fått og det har jo ikke vært mulig å si ifra om dette, så det jeg skulle spare på å bli abonnent gikk opp i røyk iom at jeg ikke fikk antallet magasiner jeg hadde betalt for.

Men idag satt jeg meg ned med telefonen, fast bestemt på å ikke gi meg. Etter å ha vært "nummer 1 i køen" i 40 minutter (ja, det stemmer - 40 minutter) får jeg endelig kontakt med en kundeservicemedarbeider. Stakkars vesen - jeg hadde nemlig brukt de 40 minuttene på å hisse meg godt opp. Så hun fikk grei beskjed om hva jeg synes om deres kundeservice. Hun sa da at det ikke kunne stemme, både vedr nettsiden, faksnummeret og de manglende bladene (det var Posten sin skyld) - da jeg konfronterte henne med at jeg hadde funnet ut at flere hadde problemer med å komme i kontakt med de (på nettet) måtte hun medgi at dette stemte. Nuvel, det hele endte med at jeg nå er utmeldt og får ettersendt to magasiner. Den stakkars kundeservice-ansatte må antakelig ha flere timer med psykologhjelp for å komme over "det elaka fruntimmeret från Norge"..

Så, moralen er: Ikke bli abonnent på bladet, men kjøp det heller i kiosken... For bladet er som sagt bra det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin