torsdag 14. januar 2010

Bøker, bøker, bøker


Jeg har trofast lagt til bøker i min ønskeliste hos Tanum.no, men det gav dårlig uttelling under juletreet. Så her om dagen bestilte jeg likesågodt alle sammen.. Så nå venter jeg spent på at vårt kjære landpostbud skal komme drassende på en diger pakke.


Disse bøkene har jeg bestilt:

The Creative Family av Amanda Blake SOULE - boka inneholder en rekke prosjekt som man kan lage sammen som en familie, for å styrke både fantasi og familieliv. Amanda har forøvrig bloggen Soulemama, anbefales!

Handmade Home av Amanda Blake SOULE - en fortsettelse av boken foran.

Hand-stitched Felt - 25 Whimsical Sewing Projects av Kata Golda - fremgangsmåte og oppskrifter på flere dyr og gjenstander av filt: Se flere av hennes søte filtdyr på etsybutikken hennes.

Vintage Baby Knits av Kristen Rengren - en samling av strikkeoppskrifter til barn fra 1920 og frem til 1950.

Enkelt att sy av Lotta Jansdotter - svensk jente som har bodd i Amerika siden hun var 20 år, her en samling enkle syprosjekt som muligens kan få meg til å bli en mester på min Husqvarna. Nuvel, det er lov og håpe.

Simpel Sewing for Baby av Lotta Jansdotter - enda en bok av Lotta, denne gangen med 20 enkle oppskrifter til baby og småbarn. Samme målsetning her ;-)

Sublime Stitching: Hundreds of Hip Embroidery Patterns and How-To av Jenny Hart - utrolig stilig brodering og mønstre, sjekk nettsiden hennes her, jeg skal i hvertfall sprite opp kjøkkenhåndklene mine. Og putevarene. Og skjortene....

Sublime Stitching Craft Pad av Jenny Hart

Sublime Stitching Journal av Jenny Hart
Fra boka Embroidered effects - stilige hodeskaller...

Da skulle vel jeg ha noe å holde på med de nærmeste årene....
GodBok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin