søndag 13. november 2011

Et lite fuglehus til treet - og et ekorn...


Jeg falt for fristelsen - jeg har kjøpt noen av By Nords fantastiske julepynt (jepp, de som står bak sengetøyet med dyretrykk som er så umåtelig populært): Et lite fuglehus og et ekorn. Egentlig kjøpt som en liten julepresang til noen andre, men det gjenstår å se om jeg klarer å skille meg ad med de..

Vil du se den øvrige julepynten i porselen av By Nord, kan du klikke her og julepynt i sølv her (den lille hasselnøtten er knusbedårende).
Dersom du ikke har en butikk i nærheten som selger By Nord (her i Harstad selges de hos Hjerterom), kan du bl.a få kjøpt de i nettbutikkene Cornelias hus og Hviit.

PS! Jeg har forøvrig allerede bestilt julekortene (hos Optimalprint - håper de er bra), i år er det nemlig ikke overskudd til hjemmelagede kort. Men dersom du har overskudd, kan du ta en kikk på julekortene jeg og Theodor lagde i fjor.

1 kommentar:

  1. Hei, vil anbefale å handle fra en norsk nettbutikk. Så slipper dere dyr frakt og toll. F.eks hos www.loving.no

    SvarSlett

LinkWithin