lørdag 6. august 2011

Vel hjemme


Vi er vel hjemme etter 14 deilige dager i Bulgaria. En kjempefin ferie på et fantastisk hotellanlegg; Sunset resort i Pomorie like utenfor Burgas. Deilige dager i strålende vær, der vi alle fikk ladet batteriene. Jeg har ikke tidligere vært i Bulgaria, men kan absolutt anbefale det for andre - passelig temperatur for juli/august og trivelig prisnivå.
Theodor i dyp konsentrasjon, maler sin lille dinosaur (seg selv, mora og stakkaren som satt ved siden av)
Theodor koste seg og fikk bl.a malt en dinosaur ved et lite hobbyverksted på hotellet - den fineste dinosauren jeg har sett i hvertfall.
Den fineste dinosauren jeg vet om
Det er deilig å være hjemme igjen (til solfylt, nordnorsk sommer) - og når jeg får igjen pusten skal jeg surre litt rundt og se på alle blogginnleggene jeg har gått glipp av mens jeg var borte: Jeg har nemlig hatt helt strikke-, blogge- OG internettfri mens vi var på ferie - derimot har jeg slukt åtte bøker og fått masse overskudd.
Jeg ønsker dere alle en deilig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin