søndag 5. juni 2011

Jeg er her fortsatt

Det har vært stille her inne lenge nå - og grunnen er at jeg har mistet piffen... Null overskudd. Jeg håper at dette er et tilbakelagt stadie; jeg har i hvertfall følt meg litt bedre de siste dagene. Nuvel, nok sutring: La oss heller nyte tiden som ligger foran oss.....

Ta tiden med stil... ORA fra Kähler finnes i flere utførelser
Og mens jeg venter på at energien kommer tilbake, skulle jeg ønske jeg kunne tatt tiden ved hjelp av Kählers fantastiske ORA veggklokke. Laget av keramikk og 30 cm i diameter, tykkelse 3,5 cm. Selv har jeg falt for den matte sorte... Du får ORA blant annet hos Hviit.
Min favoritt
Med ønske om en deilig uke og med lovnad om flere innlegg i nærmeste fremtid;

2 kommentarer:

  1. Tida som hjelper oss og tida som stresser oss, tida som kommer og tida som går og alt vi skal rekke og nå. Ønsker oss en godsommer alle som en, så kommer nok energien med den.

    SvarSlett
  2. Heier på deg, Jannike!

    SvarSlett

LinkWithin