lørdag 15. januar 2011

En kikk inn på Theodors rom


NIB har hatt en barneromsutfordring, og selv om fristen gikk ut igår så ble jeg såpass inspirert at jeg likevel lager et innlegg.. Rommet til Theodor er ikke preget av design, men mer av gjenbruk - både senger og nattbord fantes på rommet fra før (etterlatt av tidligere eiere): Nattbordene er malt, mens sengene er beholdt hvite - de skal nok males de også.. en gang. På det ene nattbordet står globusen jeg arvet etter farmor og farfar, et perfekt nattlys!
Skrivebordet er kjøpt på Fretex for kr 49 - etter min mening et røverkjøp. Jeg er litt usikker på om jeg skal male bakplaten og skuffefrontene i en av fargene på nattbordene, eller om jeg skal beholde de sorte.

Theodors dørskilt er bokstaver fra Biltema

Øverst på en hylle står minner fra Theodor ble født: Papirpose og kort fra søsteren min, som på det tidspunktet bodde i England og hadde tilgang på vakre kort og papirvarer: For nettopp dét er noe britene kan... Boksene kjøpte jeg på salg på Panduro før han ble født. Det varer vel ikke lenge før dette må til pers, men til da skal de få stå på hyllen og bare være vakre...

5 kommentarer:

  1. Hei, kjempefint rom, digger kommodene, stilige farger:-).
    Textar er en kjempefin stoffbutikk:-),utrolig hyggelig hun som driver butikken.
    Jeg bor på jæren så turen er ikke så lang:-), kjøpte nettopp det nye traktorstoffet, kanonfint, annbefaler det:-).
    Ha en fin kveld
    Hilde

    SvarSlett
  2. Vil bare si at du er nominert i Mammabloggawards 2010 :-) http://www.foreldremanualen.no/2011/01/mammablogg-awards-2010-avstemming/

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har, veldig inspirerende. Likte de bokstavene fra Biltema. Du får min stemme i mammablgg - awards-2010

    SvarSlett
  4. Hei.
    Fant deg via nomineringen hos Foreldremanualen.
    Her likt jeg meg og kommer snart tilbake.
    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  5. Nydelig rom!
    ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett

LinkWithin