tirsdag 23. november 2010

Merking du legger merke til...

Klistrelapper med navn - og med tunge kjøretøy = Suksess
Jeg har bestilt nye merkelapper (klistrelapper - ikke strykelapper) til Theodor, etter at "noen" (les Han) har klart å kaste alle merkelappene (også mine vevde Smuleblogg-lapper). Denne gangen har jeg imidlertid bestilt fra svenske Glada Grodan.

Dersom poden er mer opptatt av monstre er dette tingen
Jeg er kjempefornøyd og det er jammen meg Theodor også - jeg led valgets kval mellom kjøretøyer og monstre og havnet til slutt på kjøretøy.

Søte små dyr....
Prisen er absolutt ikke avskrekkende: 149 SEK for 48 stykker. De er ganske store (omkrets 3,2 cm) så de synes godt. Og så sitter de godt, så langt jeg har fått testet.
For små kosmonauter må dette være tingen
Kanskje en idé til julegavene? Du får 15% rabatt dersom du oppgir koden godjul10 (det fikk selvfølgelig ikke jeg på min ordre...)

6 kommentarer:

  1. Så stilige de er! Kanskje jeg må legge inn en bestilling :)

    SvarSlett
  2. Kjempe stillige!
    Ha en god tirsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Det var kjempefine merkelapper. Jeg har bestilt til barnebarnet mitt helt fra Australia fra www.mooo.com De var også fine, men å bestille fra Sverige er kanskje lettere, ikke så lang leveringstid.

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! Herlige merker :-)
    Ha en fin dag!
    Hilsen Veronica

    SvarSlett
  5. De var utrolig mye finere enn de norske utgavene - måtte bestille noen med en gang, takk for tips!

    SvarSlett

LinkWithin