mandag 15. november 2010

Kort tid til jul - kort til jul - julekort

Jeg hadde store planer om å lage årets julekort. Jeg har tenkt ut designen, nuvel... ikke akkurat design som i ordet design - men jeg har da gjort meg noen tanker... Men så kom jeg over den New York-baserte (nett)butikken Kate's Paperie. Og nå tror jeg utrolig-sjarmerende-og-ikke-minst-økonomisk-hjemmelagde kort utgår. Her kommer et lite utvalg (alle er fra Kate's Paperie).

For den litt mer tradisjonsbundne (med forkjærlighet for hoppestokker) - Pogo Gnome - $17,50 for åtte

For den naturinteresserte - noe uventet med julebever kanskje? $29 for seks finérkort

Et kort som varmer - MoMA's Yule Log - $18,95 for åtte stk

For den mer åndelige - Madonna and Child with Saints - $17,95 for tyve stk

For den noe mer grafiske - 'Cardinals - $15 for tyve stykker


For den strikkeglade - Mittens Warm an Cozy - $14,50 for åtte
Ta turen innom nettsiden for enda flere julekort - om ikke annet så for å få noen idéer. Og pass på å få med deg alle de New York-relaterte julekortene.... sukk. Og er du designbevisst skal du vite at Vera Wang har designet flere kort.
Og du: Dersom du bestiller tre pakker av samme sort, får du 25% rabatt dersom du bestiller før 24. november. Javisst!!

Litt-snart-julehilsen fra ei som alltid gleder seg til jul (det er juleforberedelsene som er jul for meg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin