onsdag 6. oktober 2010

Varme hender


Varme hender vil jeg få med disse vakre pulsvarmerne, som er strikket til meg selv. Gratis mønster funnet på Ravelry (såklart) - i mykeste mykt garn i en aldeles nydelig gråbeige farge. Og best av alt: Enkelt mønster som gikk raskt å strikke.

Essensielle fakta:
Mønster: Susie's Reading Mitts fra (gratismønster finner du her)
Garn: Sublime Baby Cashmere Merino Silk - litt over ett nøste
Pinner: 4 mm strømpepinner (symphonie woods)

Det er en liten mulighet for at det blir noen slike å finne under juletreet i år. Mønsteret var enkelt og jeg synes de er utrolig pene - vinnerkombinasjon....

5 kommentarer:

  1. Kjempesøte! Og litt mer pyntet enn de jeg har strikket meg. Jeg er bare å fryktelig dårlig på engelske strikkeoppskrifter...

    SvarSlett
  2. Fiiine! Har også sett på den oppskriften, ikke dum den! De ser veldig deilige ut å ha på! =)

    SvarSlett
  3. Kjempefine :D
    HA en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  4. Så fine!! Velkommen hjem fra storbyen, ser ut som om du hadde en fin tur!!

    SvarSlett
  5. Åh, de var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine! Kanskje verdt å ta en titt på oppskriften selv for en strikkeamatør som meg. :)

    KLEM

    SvarSlett

LinkWithin