torsdag 12. november 2009

Ny nettbutikk



Hvor ny den er, vites ikke, men den er ny for meg: To i Spann. Her er masse av det jeg syns er virkelig fint til barnerom - bl.a. favoritten min: Sekkestol fra Cocoon Couture i cord fløyl med applikasjon på. Og de har attpåtil et pakketilbud der du får med noen stilige bokstøtter til samme pris som for stolen (se bildet til høyre). Lurer på om det ikke blir en veldig stor pakke til Theodor under treet i år....

Nuvel, det var dagens reklame.... Nå skal jeg sette meg ned og gå igjennom bildene jeg tok idag til årets julekort, legger ved et av en ikke fullt så fornøyd nissegutt. PS! Det er ikke håret hans du ser, det er kanten på nisselua



Oppdatering 13.11.09: Da har jeg bestilt sekkestil og bokstøtter. Sjekket med sprell.no og det var ca 200 kr rimeligere å bestille hos To i Spann. Gleder meg allrede til pakken kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin