fredag 13. november 2009

JulJulJULJulJULJulJulJul

Da er det et faktum: Julen har ankommet mitt sinn!


Jeg har gått til innkjøp av litt julepynt, dette til tross for at jeg dyrt og hellig lovet meg selv at det ikke skulle bli noe mer julepynt. Men hvem kan motstå en påfugl? Eller to ugler? Hmmm? Selvsagt kjøpt på Harstads fineste butikk: Lykke og Lukas (de har dessverre ingen nettside). Julepynten er fra Lisbeth Dahl - her ser du katalogen.

Og så har jeg mentalt begynt på et nytt strikkeprosjekt, men det får vente litt for i kveld skal det brettes små og store julestjerner etter oppskrift fra boka Julepynt med saks og papir av Synnøve Smedal. Jeg gleder meg til å legge ut bilde av resultatet, både av julepynten og mitt prosjekt  - tror begge blir ganske så flott!!!

1 kommentar:

  1. Svarer på sko-spørsmålet ditt her, jeg:) Ifølge dama i butikken, er størrelsen "normal". Mathias har akkurat gått opp til 23, så jeg kjøpte de i den størrelsen. Ser at de iallfall ikke kunne vært mindre. Så jeg tror nok ikke at de er store i størrelsen. Når det er sagt, synes jeg det er fryktelig vanskelig med barn og skostørrelser... Er jo så vanskelig å vite akkurat hvordan de skal være.

    SvarSlett

LinkWithin