tirsdag 20. mars 2012

Jeg liker... IKEAs nyheter

IKEA har kommet med flere nyheter nå, der noen av tingene helt klart utpeker seg for min del... Deriblant lampen KLOR (se bildet over) som ser ut som den koster mye mer enn den faktisk gjør (kr 898,-) - jeg tipper på at den kommer til å henge i mange hjem. Ikke bare er den stilig, men miljøvennlig også: Den har nemlig LED-pærer, som sies å kunne lyse 3 timer hver dag i 25 år...
IKEAs nye serie ANGENÄM - sofistikert til en billig penge
Noe annet som skiller seg ut er ANGENÄM-serien, som minner meg veldig om Tom Dixon-lampene. Matt svart, med hamret innside i gull... Stilig! Og ikke minst; De ser ut som de koster adskillig mer (fra 79 kr). Jeg ønsker meg både bolle og fat!
Den nye kontorserien KVISSLE - stramt og ryddig... slik jeg drømmer om å ha det.
Til hjemmekontoret har de laget en ny serie som heter KVISSLE - stramt og stilrent. Jeg liker.Også denne til svært snille priser (bokssett på 4 til kr 98).

Gratulerer IKEA - dere har klart det igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin