søndag 8. mai 2011

Fana og Odd Molly = Sant


Jeg kom via Mönsterarkivet over følgende oppskrift av norske Sidsel J. Høivik. En fantastisk bolero med norske røtter - passer utmerket til f.eks. Odd Molly plagg. Oppskriften sto i Familien 10 i 2010.


Oppskriften (som du finner her) er laget for Sandnesgarn Alpakka, men man kan fint bruke f.eks Lima (35% alpakka og 65% ull) fra Drops: Det er i hele mai tilbud på mange av Drops' garn og du får et nøste Lima til kun kr 17!!

Så gjenstår det å se om det blir en sånn her i huset - du skal ikke se bort i fra det...

7 kommentarer:

  1. Oi, denne var fin.
    Printeren er i gang, så får jeg jo se om jeg får det til.
    Ha en fin uke;.)

    SvarSlett
  2. Næh, noe så nydelig. Takk for tips :)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. Den er, unskyld uttrykket, dritstilig!!!

    SvarSlett
  4. Så nydelig! Takk for at du deler! Denne kunne jeg tenke meg å strikke;)

    SvarSlett
  5. Den er nydelig, Rauma har en lignende som også bare er fantastisk lekker...

    SvarSlett
  6. Oi.. Denne var råfin. Prøv! Er helt sikker på at du strikker en lett som bare det. :)

    Håper energien er på vei tilbake etterhvert.

    Solskinnsklem fra Huldra :)

    SvarSlett

LinkWithin