tirsdag 1. februar 2011

En nødvendighet: Notisbok!

Jeg har en liten notisbok som jeg skriver ned idéer til prosjekter, mål på rommene i huset, matoppskrifter jeg kommer over etc. En nødvendighet og livredder. Målene på rommene brukes flittig: Dersom jeg skal bestille noe eller kommer over et møbel så har jeg de aktuelle målene notert. Og kommer jeg over en god idé i et blad hos legen, ja så kan jeg skrive de ned...

Fra idé beskrevet i notisboka til ferdig resultat
Notisboken begynner å bli ganske sliten; strikken er røket og trekket stygt - men jeg ha den. Med tiden skal jeg lage et omslag til den, så den blir litt vakrere (kanskje noe slikt som denne her). Men før den tid er det en del prosjekter som må gjennomføres. Mange av dem beskrevet i min lille notisbok....

Har du en slik? Dersom du ikke har det: Hvordan husker du på alt?

1 kommentar:

  1. For en herlig bok! Skulle ønske jeg hadde en sånn, men har en tendens til å glemme/rote dem vekk :-)

    SvarSlett

LinkWithin