onsdag 1. desember 2010

1. desember og adventskalender

Det er i tiden; Adventskalendere. Her i huset har vi to: En til Theodor og en til meg, begge hjertelig hilsen mamma. Min bor i en papirpose, mens Theodor får bruke adventskalenderen jeg vokste opp med! Min adventsgave idag var et hobbyblad/-bok: "Julegleder" og Theodors var det søte legge-seg-spillet "Bisous Dodo" fra Djeco.

Årets første gave i Theodors adventskalender
Og min... mye fint å lage. Håper det morgendagens gave er ekstra timer i døgnet så jeg får laget noe..
Dersom du ikke har adventskalender (eller som meg vil ha enda en) finnes det utallige på nett, men skulle du ønske deg en strikkerelatert adventskalender kan jeg anbefale www.strikkeoppskrift.com sin! Fantastiske premier med ulike strikkebøker (selvsagt er Arne & Carlos' julekuler blant de) samt garn fra både Pickles og Du store alpakka.

God kveld til deg og dine,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin