fredag 5. november 2010

Album uten mye om og men

Fiks ferdig trykket album levert fra Eurofoto - minimalt med jobb.
  Theodors seks første måneder ble behørig satt i album - og ikke hvilket som helst album. Neida, skikkelig scrapbooking. Klipp og lim, glitter og fjas. De første seks månedene = tre album. Ikke små album heller. Store album. Javisst.

Theodors første seks mnd ble behørig dokumentert
Men så gikk lufta ut av dén ballongen, etter hvert begynte jeg å jobbe igjen og overskuddet ble tatt ut andre steder.

Men nå fant jeg løsningen: Lag albumet på nett! Så kommer bildene ferdig trykket i en bok. Vips. Så årets Thailand-tur er nå foreviget mellom to permer. Uten klipp og lim, rot og angst for små barnefingre. At ikke alle billetter, kvitteringer og den slags kommer med gjør ikke så mye. Det viktigste er at vi har bildene så vi kan bla i de.
Du bestemmer selv hvilke bilder og hvilket oppsett du ønsker
Jeg er kjempefornøyd med boka, bestilt hos Eurofoto (der jeg har billedlagring også) og det hele havnet på kr 399. Det er ikke så værst med tanke på hva man måtte betale for a) fremkalle bildene, b) kjøpe album og c) gjøre jobben! Theodor synes det er kjempestas med boka og vi har måtte "lese" den to ganger i kveld.

Så nå vet jeg hva jeg må gjøre med alle bildene i perioden mellom Theodor var 6 mnd og nå. Det er 2,5 år det. Med en over middels ivrig foto-mamma. Hujedamej....

1 kommentar:

  1. Hei, Jannice!
    Jeg oppdaget bloggen din da jeg søkte på babyvotter, og ble sendt til din gamle blogg!
    Nå har jeg strikket et babysett, med dine votter!
    Takk for oppskrift, så slapp jeg å prøve meg fram!

    SvarSlett

LinkWithin