mandag 10. august 2009

Noen svenskegaver til meg selv



Når jeg var i Stockholm gikk jeg forbi Efva Attlings butikk på Stureplan og måtte bare gå inn, noe som resulterte i at jeg ble den lykkelige eier av dette armbåndet. Inskripsjonen Amor Vincit Omnia betyr kjærligheten overvinner alt på latin.


Det finnes en Efva Attling-butikk på Majorstua (Hegdehaugsveien) også. Mye stilig!!


Når vi kjørte nordover kjørte vi innom Umeå, der jeg ved en tilfeldighet gikk innom en Pilgrim-butikk. Der kom jeg over et smykke fra norske Bjørg (som faktisk opprinnelig kommer fra Harstad) med sitatet "You had me at hello". Dette er etter min mening høydepunktet i filmen Jerry Maguire med Tom Cruise og Rene Zellwegger. Uansett: Dette er nu i mitt eie og jeg er superhappy!!! Jeg finner dessverre ikke noe bilde av kjedet, men du finner bilde av det på nettsiden, under 2008 (!) kolleksjonen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin