onsdag 12. august 2009

Bryllupskort


Broren min skal gifte seg til helgen og jeg har i kveld laget et kort til brudeparet. Er veldig fornøyd med resultatet: Enkelt og stilrent.
Sånn har jeg gjort det:
Jeg fant et bilde av de to som jeg skrev ut fra pc'n på helt vanlig kopipapir. Limte det på litt kartong. På selve kortet limte jeg krøllete silkepapir, og monterte bildet av brudeparet m/limputer etter å ha hatt litt Distress Ink på kantene, samt festet masse små papirroser rundt bildet m/tape på baksiden (rosene har stilker av ståltråd så de var lette og plassere). Skrev videre ut "Til Brudeparet" på pc'n med skrifttypen Edwardian Script i brunt, limte også dette på kartong og førte litt distress ink rundt kantene. Limte på litt perler jeg hadde igjen fra et kortsett og vips var jeg ferdig.
På innsiden skrev jeg ut teksten med samme skrift som på utsiden, hadde distress ink på sidene og festet tekstarkene med fotomerker. Teksten på innsiden av kortet fant jeg på bloggen Kort Nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin