onsdag 28. november 2012

Retro med nytt liv

Det er ikke bare på Finn man finner ting; også Facebook har gjort seg gjeldende på bruktsalgmarkedet: Jeg kjøpte seks stoler på den lokale "kjøpe, selge, bytte, gis bort"-siden. Jeg betalte kun 400 kr for alle seks (og et ganske stygt bord som jeg kastet). Stolene måtte trekkes om og det har tatt litt tid, både å bestemme seg for trekk og det å faktisk få bestilt stoff. Selve jobben er fort gjort... Jeg klippet til stoffet i rett størrelse, stiftet det fast med stiftemaskin uten å ta av det gamle trekket som var godt festet (og umulig å få av). Vips: Nye stoltrekk.

Møbelstoffet bestilte jeg hos Stoff og Stil og kostet ca 300 kr inkludert frakt - du finner link til stoffet her. Fargen heter karri og det er i grunn ganske passende. Jeg er fornøyd!

Ha en fin dag - sittende på gamle eller nye (gamle) stoler!

1 kommentar:

  1. Kjenner at jeg er bittelitt misunnelig... De var veldig kule og det ble så riktig med det trekket. Godt jobba!��

    SvarSlett

LinkWithin