tirsdag 27. juli 2010

En annerledes selvangivelse


Jeg var innom Frk Badegakks fornøyelige blogg og fant denne artige lille saken; En selvangivelse! Jeg oppfordrer/utfordrer dere til å fylle den ut dere også.

Her er altså min selvangivelse:
  • Dagens leppestift/lipgloss: Ingen
  • Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Ingen... Det må i såfall være deodoranten fra apoteket (etter ikke å ha brukt parfyme i over ett år pga amming, så har jeg liksom ikke begynt med parfyme igjen). Bodylotion fra Clinique - parfymefri :-/
  • Dagens sko: Flate og myke sko fra Benelli
  • Dagens smykker: Diamantøredobber (bursdagsgave fra mamma), kjede og tilhørende armbånd fra Snö of Sweden (sommergave til meg selv, kjøpt i Sverige)
  • Dagens bok (altså den du leser nå): Nettopp ferdig med "Hundre år" av Herbjørg Wassmo (anbefales).
  • Siste avis du leste: Harstad tidende
  • Siste cd du hørte på: Kings of Leon
  • Siste film du så: Matrix reloaded
  • Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Boden, Sverige sammen med Han og Theodor.
  • Siste nettsted du var innom før denne bloggen: bloglovin.com
  • Siste te/kaffe du drakk: Kaffe på jobb tidligere idag
  • Siste setning du sa: Legg deg ned. (Ifb med legging av en viss Theodor)
  • List opp tre ting fra veska di: Bilnøkler, munn-til-munn maske og handlenett

2 kommentarer:

  1. Så fin måte å bli litt "kjent" på :) Jeg får se om jeg finner tid til å levere min selvangivelse senere :) Ha en super dag.
    Lilli

    SvarSlett
  2. Morsom selvangivelse, spørs om ikke jeg må stjele den senere i uka!

    SvarSlett

LinkWithin