tirsdag 2. februar 2010

Litt formiddagsshopping

Japanese Wooden Doll fra Hay - jeg bestilte den lilla (utsolgt: det ble den grønne i stedet), den blå og den rosa. Og de skal få bo på kjøkkenet

For ett år siden skrev jeg et innlegg om bl.a danske Hay der jeg ønsket meg en hel masse. I høst åpnet de en butikk i Hegdehaugsveien og de har nå en nettside der vi stakkars nordboere kan bestille også: Hayshop.no. Og det har jeg nå gjort - et par klikk og min dag ble straks så meget bedre.

Owl Purse fra Hay - kjøpte to stykker, den brune og den rose. En til meg, og en til....

Jeg har bestilt to uglepunger i skinn, noen fantastiske japanske papirfigurer og ikke mindre enn tre japanske tredukker. Og frakten? 70 kr.
Teeter Totter Robot fra Hay - japansk papirkunst. Denne skal bo (høyt) på en hylle på Theodors rom

Great Wave fra Hay - japansk papirkunst. Denne skal bo på kjøkkenet mitt

Snow fra Hay - japansk papirkunst. Denne skal nok i julepynten - tenk å få være liten og drømme seg bort her?

Livet er deilig og lengselen etter min elskede by Oslo litt mindre - det gjør ingenting å bo i utkanten når vår venn internetten gjør avstanden litt mindre. Og det hele finansieres av overtid: Jeg ble nettopp oppringt fra jobb om jeg kunne ta en nattevakt i natt istedet for dagvakt imorgen. Jada, sa jeg, Mastercard trenger litt påfyll. Det er nok skjebnen?!

1 kommentar:

  1. Hei på du Pinky! ;)
    Skal si du er kreativ, og veldig fin blogg du har! Den skal jeg besøke titt og ofte ;)
    Må finne ut når jeg skal ta turen nordover også ;)klem fra meg , Sissel

    SvarSlett

LinkWithin