lørdag 16. mai 2009

Kaker til 17. mai

Da har jeg atter en gang falt i fella og har påtatt meg å lage kaker til morgendagens 17. mai-arrangement. Skal lage både snickerskake og ordentlig jordbær-bløtkake. Begge oppskriftene fant jeg i sin tid på www.detsoteliv.no. De er virkelig gode og jeg har fått masse skryt for de.

Problemet er bare det at jeg er på slanker'n og kan ikke smake på vidunderne - nuvel, gleder meg til ferdig resultat uansett.

Link til kakene får jeg dessverre ikke lagt ut da siden har beskyttet seg mot kopiering, men søker du på kakenavnene under finner du de med en gang:
Snickerskake - utrolig, fantastisk, himmelsk god!
Jordbærkake - kjempedeilig kakebunn!

Legger ut bilde straks kakene er ferdig - hvilket vil si imorgen, kakene er best samme dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin