Men idag satt jeg meg ned med telefonen, fast bestemt på å ikke gi meg. Etter å ha vært "nummer 1 i køen" i 40 minutter (ja, det stemmer - 40 minutter) får jeg endelig kontakt med en kundeservicemedarbeider. Stakkars vesen - jeg hadde nemlig brukt de 40 minuttene på å hisse meg godt opp. Så hun fikk grei beskjed om hva jeg synes om deres kundeservice. Hun sa da at det ikke kunne stemme, både vedr nettsiden, faksnummeret og de manglende bladene (det var Posten sin skyld) - da jeg konfronterte henne med at jeg hadde funnet ut at flere hadde problemer med å komme i kontakt med de (på nettet) måtte hun medgi at dette stemte. Nuvel, det hele endte med at jeg nå er utmeldt og får ettersendt to magasiner. Den stakkars kundeservice-ansatte må antakelig ha flere timer med psykologhjelp for å komme over "det elaka fruntimmeret från Norge"..
Så, moralen er: Ikke bli abonnent på bladet, men kjøp det heller i kiosken... For bladet er som sagt bra det...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar