lørdag 25. august 2012

Polarn O Pyret - ny nettbutikk

Jeg fikk en henvendelse fra Polarn O Pyret om jeg ville teste den nye nettbutikken de har åpnet: Ja visst!! Uten krav til positiv omtale - bare teste og se hva jeg syntes.

Nettbutikken er oversiktlig og jeg fant raskt frem. Jeg kjøpte krabbesokker til Anna (som viste seg å være geniale - de har antiskli oppå foten også), en klassisk PoP-genser i rødt med hvite striper (i økologisk bomull) til Theodor og en søt liten kjole (på salg) til Anna. Under en uke senere lå pakken i postkassen. Ingen problemer.
Størrelsene er forresten gode, noe som er kjekt å vite når man skal handle på nett. Selv turte jeg ikke kjøpe strl 116 til Theodor siden det i noen merker er knapt - det hadde nok godt fin-fint her. Dessuten (og dessverre) stopper de fleste genserne med trykk på strl 116 - hadde jeg skulle bestilt på nytt hadde det nok havnet en revegenser i handlekurven også.

Nærmeste PoP for meg er i Tromsø, så en nettbutikk er kjærkommen - jeg syns de er veldig gode på passform og mønster på klærne. Jeg krysser forøvrig fingrene for at ullstrømpebuksene til småtasser kommer til vinterkolleksjonen: De er uten tvil de beste jeg har vært borti (jeg har prøvd Janus, Safa, Nøstebarn, Helios m.fl)!

Ha en fin kveld - med eller uten striper!

2 kommentarer:

  1. Og ikke minst at PoP-klærne holder seg leeeenge, både i farger og passform.

    SvarSlett
  2. Gutten min har en rød genser med hvite striper fra PoP som er arva. Den er str 68,(han er en smal str 80) han har brukt den i 6 mnd nå! Ser fortsatt ny og fin ut. Kvalitet ja! :-D

    SvarSlett

LinkWithin