mandag 21. november 2011

Man tager hva man haver... vips: Julegavelapper

Jeg pakker inn julegaver for tiden, javisst - jeg er ganske tidlig ute. Men så må jeg også sende størsteparten av gavene sørover..... Men så gikk jeg tom for gavelapper og gode råd var dyre. Jeg kan jo lage selv! Jeg fant frem litt hvit kartong (som engang har vært avstiver for en skjorte mener jeg å huske), tusjer og mine nye stempler.
Fuglespor på forsiden og en liten fink på baksiden...
Noen ble tegnet, mens andre bare ble stemplet... De knusbedårende stemplene har jeg forøvrig kjøpt på Etsy-butikken NORAJANE - ta turen innom, det er mange fine stempler der: Rask levering har hun også....
Til-og-fralapper fra Epla-butikken TRØKK
Dersom du ikke har tid eller lyst til å lage til-og-fra-lapper selv, kan man fint kjøpe - f.eks disse fra Epla-butikken Trøkk. Selv falt jeg for kongle-lappene, men er du usikker kan du jo kjøpe en "mix" med tre ulike motiver - 120 kr for 30 stykker.
Den kreative pappaen Joel har laget disse fine pakkelappene - last ned og bruk, alldeles gratis
Eller du kan laste ned disse fra Made by Joel - alldeles gratis og ganske så fine, synes nå jeg!

Så, til deg fra meg: Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Syns dine egne pakkelapper var de aller søteste, forseggjorte og flotte. Tenk å få en pakke det er lagt så mye arbeid i, til og med i innpakninga!

    SvarSlett
  2. Takk for fine tips! Hos Tyr på Etsy finner du kjempekule håndlagde stempler (jeg har kjøpt to som jeg er veldig fornøyd med):
    http://www.etsy.com/shop/ttyr

    SvarSlett

LinkWithin