lørdag 13. august 2011

Til rundpinnene....


Jeg kom over denne utrolig hendige rundpinnemappen 'Circular Case' fra Namaste og den havnet straks på ønskelisten min! Kjekke saker altså...
Jeg har allerede en strikkemappe fra KnitPro (se over) der jeg har plass til alle delene til Symfonie Wood-settet - den er kjempelur, men alle de andre rundpinnene (som jeg har, selv om det egentlig er nok med Knit Pick-settet) får ikke plass.

Men nå kan altså dette endre seg - men en sånn rundpinneveske. Namaste's vesker fås kjøpt hos bl.a Tjorven & Friends på Majorstua, på nett får du kjøpt det bl.a Pinnsvin Design og hos Strikkenett. Så håper jeg at noen i slekta leser bloggen. For denne vil/skal/må jeg ha! Og prisen? Ikke avskrekkende: Den varierer fra 225 kr til 249 kr, alt ettersom hvor du kjøper den.

4 kommentarer:

  1. Den har jeg! Og er superfornøyd! Plutselig tok rundpinnene mye mindre plass.

    SvarSlett
  2. Den var fin! Jeg jobber like ved Tjorven men prøver å la være å stikke innom så ofte. Og er jeg der har jeg skylappene på ;) Men denne har jeg også lyst på. Håper de har lilla!

    SvarSlett
  3. Jeg har den, og den er super! Plutselig ble det enkelt å ha system på rundpinnene.

    SvarSlett
  4. En slik en MÅ jo bare i hus! Takker for tipset! =)

    SvarSlett

LinkWithin