lørdag 26. juni 2010

T-skjorter


Vi skal i bursdag imorgen, Theodor og jeg. Vi har bestilt et Nintendo DS til jubilanten, men det kommer ikke frem i tide. Så jeg har tegnet en t-skjorte som han skal få, slik at han i hvertfall får en pakke. Lucas er veldig opptatt av dinosaurer. Og andre skumle kreaturer. Så jeg lagde min egen vri og vips har han fått en Lucas-saurus t-skjorte.


Etter å ha laget t-skjorten fikk jeg blod på tann, så jeg tegnet en til Theodor også.

T-skjortene har jeg kjøpt helt hvite hos de store kjedene (Lindex og Kappahl, mener jeg og huske). De er vasket først (for da sitter fargen bedre) og så har jeg tegnet med tekstiltusjer kjøpt på Panduro. De fungerer fint, men det er vanskelig å tegne jevnt med tusj på jersey-stoff (pga rillene trekker fargen litt ujevn). Figurene er fullt og helt mine egne, tegnet fritt etter eget hode.

7 kommentarer:

  1. Jeg spør atter en gang; Tar du bestilling??

    T-skjortene ble kjempekule!!!

    SvarSlett
  2. Du er utrolig flink!! Tegningene er helt herlige :D

    SvarSlett
  3. Du bør begynne å lage tegneserier eller illustrere barnebøker! Elsker de ultrakule tegningene dine! ;0)

    SvarSlett
  4. Benjamin og Nikolai ønsker seg veldig sånne t-skjorter! :) Tar du imot bestilling? ;)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer - disse skal jeg virkelig leve lenge på!!! Jeg kan godt lage t-skjorter til dere, men det må nesten bli etter ferien :-D
    Sommerklem

    SvarSlett

LinkWithin